Pakalpojumi

Pakalpojumi

Lūdzu sazinieties ar mums, lai uzzinātu par iespējām apmeklēt mūsu nodarbības!

TRENIŅI PĒC SERGEJA BUBNOVSKA METODĒM

Līdzeklis, kas palīdz atbrīvoties no jebkuras kaites, ir mūsos pašos, pārliecināts medicīnas zinātņu doktors Sergejs Bubnovskis. Viņš izveidojis atveseļošanās sistēmu, kuras pamatā ir gribasspēks un dziļo muskuļu trenēšana. Ja ņem vērā šī vīra padomus, pat ar dažiem vienkāršiem, bet pareizi, regulāri un bez steigas izpildītiem vingrojumiem iespējams izvairīties, piemēram, no locītavu operācijas.

Cilvēka ķermenī ir vairāk nekā tūkstotis dažāda veida muskuļu. Tos caurauž asinsvadi un nervi. Muskuļi darbojas tikai slodzē – sasprindzinoties un atslābstot. Ja tie aktīvi strādā, labi funkcionē arī asinsrites sistēma.

Cilvēka anatomiskā attīstība beidzas aptuveni 22 gadu vecumā. Šajā laikā muskuļu masa svārstās no 40 līdz 45 procentiem; Bubnovskis lieto terminu muskuļu konstante. Ja pēc ķermeņa fizioloģiskās nostabilizēšanās visi muskuļi netiek pietiekami noslogoti, jau gada laikā 1 procents to masas var zust – zaudēt elastību, apjomu un garumu. Atrofētās šķiedras mazina asinsvadu caurlaidību un noslēdz nervu impulsu

padevi, vietā atstājot hroniskas kaites balsta un kustību sistēmā.

TRX nodarbības

TRX ir piekares sistēmas treniņš, kurā galvenais slodzes elements ir katra lietotāja ķermeņa svars. Doma ir vienkārša – ir viens piekares punkts. Turoties ar rokām vai kājām pie speciālajiem rokturiem, cilvēks izpilda vingrojumus. To variāciju ir simtiem – var attīstīt gan muskuļu spēku, gan lokanību, gan līdzsvaru, nodarbināt dziļo muskulatūru. Turklāt sistēma piemērota kā iesācējiem, tā profesionāliem sportotājiem. Sportisti ar pieredzi atzīst, ka TRX sistēma ir laba alternatīva trenažieriem. Tie, kuriem vingrošana ar siksnām kļūst garlaicīga, treniņu var dažādot ar citiem palīglīdzekļiem – hantelēm, gumijām, pildbumbām. Katrs pats var izvēlēties arī sev piemērotu treniņa intensitāti, tāpēc šim fitnesa veidam ir ļoti mazs traumu risks.Bez ievērības nevar atstāt arī faktu, ka TRX piekares sistēmas treniņš ir viens no retajiem fitnesa veidiem, kuru atzīst arī fizioterapeiti, dažos gadījumos piemērojot pat rehabilitācijā.

Limfodrenāža – “Gaisa zābaki”

Mehāniskās limfodrenāžas metodes pamatā ir saspiestā gaisa padeve caur speciāli izveidotajām manžetēm, kas ritmiski saspiež ekstremitāti un labvēlīgi ietekmē limfātisko sistēmu. Procedūras laikā pacientam tiek uzvilkts speciālais “tērps” – kājām tiek uzvilkti garie “limfodrenāžas zābaki” jeb “gaisa zābaki”, vēderam un gurniem tiek pielietota plata josta. Elastīgās manžetes, kas ir pieslēgtas pie aparāta, mehāniski iedarbojas uz ādu, zemādas tauku slāni, muskuļiem, vēnām un limfvadiem. Aktīvā mehāniskā limfodrenāža paātrina liekā šķidruma un toksīnu izvadīšanu no organisma, uzlabo venozo asinsriti, aktivizē vielmaiņas procesus ādā, novēršot audu hipoksiju un šķidruma uzkrāšanos starp šūnām.

Pozitīvais rezultāts ir vērojams un jūtams jau pēc dažām procedūrām. Jau pēc pirmās procedūras pacienti jūt viegluma sajūtu kājās, samazinās tūska, celulīts, kā arī kāju un ķermeņa apkārtmērs. Tādēļ, ja Jūs nomoka celulīts – šī ir fantastiska un ātra metode, lai tiktu vaļā no celulīta.

Limfodrenāžas efekti:

-Aktivizē vielmaiņu,

-Uzlabo asinsriti un limfas plūsmu,

-Palīdz izvadīt no organisma kaitīgos vielmaiņas galaproduktus – toksīnus,

-Mazina nogurumu, relaksē,

-Novērš liekā šķidruma uzkrāšanos,

-Samazina tūsku,

-Samazina sāpes.

Limfodrenāžas indikācijas:

-tūska,

-smaguma sajūta,

-pastiprināts kapilārais tīklojums,

-pēc vēnu skleroterapijas,

-pēc vēnu operācijām.

Nūjošana (Nordic Walking)

Nūjošana ir augstas efektivitātes sportiska nodarbe, kurā tiek izmantota pareiza nodarbības metodika, soļošanas tehnika un īpašas nūjas vienmērīgai ķermeņa noslogošanai. Nūjošana nodarbina ap 90% cilvēka muskuļu, turklāt tā ir efektīvāka par intensīvu iešanu bez nūjām – saskaņā ar pētījuma rezultātiem (Cooper Institute Research 2000, inwa-nordicwalking.com), īpašo nūju un soļošanas tehnikas pielietojums palielina nodarbību efektivitāti gandrīz uz pusi. Nūjošana ir draudzīga: nūjošana ir droša, tajā nav vecuma ierobežojumu un nūjot ir iespējams visos gadalaikos.

Nujošana lieliski piemērota ikvienam cilvēkam un arī tiem, kuri:

 

Vēlas dažādot savu fizisko aktivitāšu programmu;

Ir bijušie skrējēji, kuri vēlas sasniegt tādu pašu fizisko aktivitāšu intensitāti kā skrienot, taču bez pastiprinātas slodzes locītavām;

Nepieciešams palielināt kaloriju patēriņu, taču ir grūtības ar soļošanas intensitāti;

Nepieciešams samazināt ķermeņa masu medicīnisku apsvērumu dēļ;

Sportojot nepieciešams mazāka slodze uz locītavām;

Vēlas papildu motivāciju un stimulu, lai kļūtu fiziski aktīvāki;

Atveseļojas pēc sirds slimībām (operācijām);

Vēlas līdzsvaru un stabilitāti soļojot;

Ir vecāka gadu gājuma cilvēki;

Ir ortopēdiskas problēmas;

Ir līdzsvara problēmas.